hyeee .selamat dtg !hope enjoy kat sini ! do follow me :D
shasha online
oneseven.august.twozerooneone

Saturday, June 4

new day to begin :)

Assalamualaikum:)



heyy all :) new day new life new blog .HAHA .okay first of all .thanks for all the cute reader :) thank u korang .kat sini tkda nak kutuk kutuk or what .sini hanya akan ada cerita suka duka shasha je :) okeng okeng .buat masa sekarangkan cuti sekolah kan .OMG aku rindu korang ! aku rindu kegilaan korang .HAHA yess aku rindu korang !tak percaya ke ?percaya lah .sesunguhnya kita tidak bermusuhan !friends always be friends .tak lebih tak kurang .but tok BT aku langsung tak rindu HAHA sorry BT !

so disini saya hanya nak tanya korang la kan .korang korang apa perasaan korang bila hati korang dimainkan .HAHA sorry kepada yang terasa .ini nak tanya perasaan korang je .bukan nak kutuk sapa sapa eh .mesti korang sedih kan .lagi lagi someone yang agak rapat ngan kita kan .hurrrmm .kalau korang apa yang korang akan buat ? ignore ?act normal ? and camner kalau orang yang mainkan korang langsung taktau yang korang agak terasa ngan dye ?cmner eh cm ner eh ?

HAHA .dah dah tuka topic .tuka topic .so this wednesday nak kuar ngan korang kan .kita jumpa eh .mesti korag rindu aku kan .HAHA *perasan suda* .alaaaa ckp je la korang memang rindu kan .HAHA .buat ape eh korang nak rindu aku ?aku nie nyemak dalam hidp korang kan .HAHA memang betol la derr .

       k la sayangsss !later k .out of idea :)


do leave a comment :)

No comments: